GuelGltkn aysenur25 ozsman kizdir acmiyosa 😄 benim doktor meyve suyu ve cikolata ye her kontrolle gelirken diyo ozaman cok hareketli oluyomus bebekler
aysenur25 GuelGltkn Çikolatayı denedim ama vişne suyunu hiç denemedim Salı günü giderken denicem teşekkür ederim 😊
Elininanasi aysenur25 evet canim.Yeyip gitmisdim cikolota falan.pek durmuyordy haraket efiyo her zaman.ama kordon ayaklarinin arasina gecmisdi bir defa.bir defada eliyle tutmus kuzum😓
Dorukunannesi95 aysenur25 canim rahimin arkaya dönük mü? Genelde rahimi arkaya dönük olanlarda zor görülüyor
Aspenya44 Pamuk34 çok istiyorum hayıtlıysa tabiki. 2 kızım var buda 3. Olucak . İnşallah değişir ne diyim yarın kontrolum var
Nesli07 Aspenya44 sağlıklı olsunlar inşallah 🙏 benimde 2 oğlum var 10+4 üm şimdi kızım olur inşallah 💕