blackeagle Merhaba kızlar ben N11.com dan aşağıda linkini paylaştığım çantadan aldım ve çok çok memnunum.Baya derin ve eşya alır hem elde hem sırtta taşıma kolaylığı daha da güzel bence ne çok hantal ne de çok küçük tavsiye ederim bir bakın kaliteside iyi😊 https://m.n11.com/anne-bebek-bakim-sirt-cantasi-yerli-uretim-super-kalite-bordo-ren-P324317695?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwhuvlBRCeARIsAM720HqP4y5PvTJuHRwBd9-0YfKCeTfs3VFyxWNDtmAgfgtAU9rtHEpSvqsaAh44EALw_wcB
blackeagle Belinya valla bence iyi ya bir sürü bölmesi var hem içinde hem dışında yeterlidir diye düsünüyorum anneye bile bir bölmesi var telefon ve cüzdan için
Belinya blackeagle eğer öyleyse kullanışlıdır bayaa. Hep görüyordum ama küçük gelir diye hiç almayı düşünmedim açıkçası ama siz böyle diyince alaşım geldi,😊
blackeagle Belinya bende hep düsünürdüm canım ama almaya cesaret edemezdim hoşuma giderdi hep aldım ve beğendim derinliğinin güzel olması ve hantal olmaması çok hoşuma gitti bakabilirsin olmazsa iadeside var iade yaparsın 😊