1umutturyasamak Ben de 37+5 günlük hamileyim ve özellikle 36 ya girdiğimden beri dediğiniz gibi aşırı toplanma sertleşme var. Aksi gibi bir de çok hareket ediyor iyice kasılıyorum ve ağrıyo karnım. Ama geçen hfta da gittim bgun de gittim kontrole her şey gayet normal keyfi yerinde dedi doktorumuz nst de de gayet iyi. Yerleşme çabasına girmiş ve rahimle vücut doğuma hazırlanıyormuş artık normal dendi bana.