nur1u pıhtılaşma tahlili yapılır büyük ihtimalle, bunu özellikle sorun dememin sebebi başıma böyle bi şeyin gelmiş olması, 5 sene önce beynime pıhtı attı , bu sene de hastalığım tekrarladığı zaman 2 gün bebeği besleyen damarlara pıhtı atmasın diye sulandırıcı iğne yapıldı değerlerim bir gecede 197 binden 37 bine düştü. Şimdi biraz daha normal ama hakikaten bebeği besleyen damarlarda tıkanıklık var bu yüzden her gün coraspin kullanıyorum, bebeğin de her muayenede dopplerden kan akışına bakmalarını söyleyin dediğim gibi sorun pıhtılaşma ve bebeği nasıl etkiler kimse bilmiyor