Bende radyoloji teknisyeniyim , çalışan bir arkadaşım da 6 haftalıkken öğrendi hamile olduğunu oldu ve hergün röntgenin içindeydi nöbetlere falan kaldı çok şükür sağlıklı bir kızı oldu endişe etme bnce ikili tarama testini yaptır mutlaka . Doktorunlada paylaş röntgen çektirdiğini içini ferahlatır zaten .