Mervisnese Bizim normalde son 16 gündü ancak bugün gittiğim kontrol de sezaryen olacağını öğrendim. Çünkü kafa çapımız 1.5 hafta önde büyük yani bir de kilodan dolayı bugün kesinleşti normal doğum olamayacağı. Haftaya cuma sezaryen olacağım o yüzden son 5 gün diyebiliriz🙈💙