Lislinsah hocam ben de köy okulundayım. 50 kişilik okulda 17 öğrencide bit vardı. Aileler göndermemeyi bırakın temizlemek için bile uğraşmamışlardı. Ben eczanede satılan bit rozetinden aldım hep yakamda yakılıydı. Bir de lavanta kolonyası almıştım yakama ondan döküyordum. Saçlarımı topladım okula giderken. Yakın temas kurmamaya çalıştım. Eğer çok tedirgin olursanız ince sık dişli bir tarak alın arada saçınızı tarayın. Çünkü ben psikolojik olarak kaşınıyordum. Eşim arkadaşlarıma baltırıyordum saçlarımı hep 😄