Sengulkrgz Yelizzada 12 hactada doktorum soyledi fakat bazi doktorlar vs soylemiyor birde devlet iae hic soylemiyor
Candaan Yelizzada özeldekiler söyler canim benim 11×5 günlükken erkeğe benzettim ama yinede erken daha demişti ve 14.haftada erkek diye kesinleştirmişti 28 hafta olduk degişmedi
Yelizzada KevserT 10 haftalıktım gittigimde 3 hafta sonra dedi Candaan maşşallah rabbim kurtarsın benim bitane kızım var 3 yaşında erkek olsun isterim ama allah bilir
Selmanayaz Banda 14 haftda kemık yapısındam %70 erkek dedı suan 20 haftadayım bakalım ne olcak net olmuyo yanı
Gizem_Oguz Yelizzada doktor söylemek istemiyo bence iki kontroldede kıza benziyo detaylıda söylerler sana dedi😑
Selmanayaz Yelizzada yaptırmadım benım ıcın degısen bısey olmıycaktı 35 yasındayım doktorum muhtemelen tes sonucları rısklı cıkar yastan dolayı kafanı bulandırma dedı
Aslihanyapici Yelizzada mesale bizim doktorumuz hala söylemiyor çünkü netleşsin öyle diyo bu hafta kesin öğrenecek bakalım inşallah 18+6 haftalık hamileyim şuan da
Aslihanyapici Yelizzada bende oğlumda bu kadar merak etmedim ikinci daha mı heyecanlı oluyor anlamadım 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🥰