Bu programi az once yukledim sizlerle bisey paylasmak istiyorum. Dun doktordaydim 12+4 cinsiyet soyledi 99% erkek dedi bende esime surpriz yaptim ama sonradan icime bi huzursuzluk dustu acaba yanilmis olabilirmi yada degisme ihtimali varmi kafamda delicdelice sorular.Nolur beni biraz rahatlatin 😕