Emine1235 Yamanbebek ben de gidiyorum canım Doğumda orda kısmetse çok memnum kendisinden Güler yüzlü ve ilgili
Yarenisa Yarenisa çok iyi bi doktor eltimde o doktorda doğurdu bende onda dıs gebelik amelıyatı oldum
Merveakdag1 Ben de gidiyorum ona memnunum şimdilik pozitif ve normal dogum yanlısı tavsiye üzerine gittim endişelerim vardı biraz yoğun ama gece de olsa doğuma gelmesi güzel 28+1 im İnşallah hepimiz doğru tercih yapmışızdır
Emine1235 Yamanbebek kesinlikle birde eşle gitmek isteyen bizler için Cumartesi 4 kadar da orda o da iyi ama dediniz gibi çok yoğun. 😂 29 na Nisa’nın başında randevu aldım dolmasın die
Gulendam34 Bir kere gittim evet iyi bir doktor ama.cok yoğun ilk muayenem 28 hafta da bu doktora gitmiştim işinin yoğunluğundan epey aceleci davranmisti ama gidenler çok memnun normal doğum için çok tavsiye ediliyor özellikle şuanda aynı hastanede başka bir doktora gidiyorum çok memnunum :) ama özgür hanimda kesinlikle çok çok iyi bir doktor canim
Merveakdag1 Emine1235 bir de ben ne zaman gitsem unutmuyo bir ay önce eşin gelmemişti mesela diyo sonra eşimle gittiğimde eşini yalnız bırakma falan dedi😀 ne kadar hastası olsa da beni özel hissettirdi şahsen 🥰🥰