Semrasem canım aventin emziğini aldım bn nasipse 1 ayımız var doguma bi akrabamda yeni doğum yaptı we baby emzik almış eczaneden gecen bize geldiler bebeği emziği almıyomuş. Bide bizimkini deneyelim dedik 2 li satılıyo zaten birini verdim emmeye başladı reddetmedi. Yani emziğide seciyolar bizimkiler napcak acaba doğsun artık aventin bi modeli daha vardı oda ikili halde satılıyo onuda alcam. Aklında olsun kabul etmezse falan