Prensesannesi94 tabiki senin kararın ama bn arada kalmak istemdim o yüzden direk nifty test yaptım eşimle konuşurkende gebeliği sonlandırırız veya sonlandırmayız demedik sadece bilmek istedik sonuçta ne olacaksa ona göre önlem almak adına bit hastalık çıkaraa bazen anne karnında müdahele ediliyor yada doğumda daha kapsamlı bir hastahanede doğurmak gerekebiliyor. Biz süreci doğru yönetmek keşke dememek boşa stres yaşamamk adına yaptık. Şuan iyiki diyorum özellikle ikli ve üçlüsünde problem çıkan ve aslında bebğinin sağlıklı olduğunu öğrenen onlarca annen stresini anlattığı postları okuduğumda. Umarım senin bebğinde sağlıkla kucağına alırsın 😊