Prensesannesi94 evet anlasilmisti ablamada besinci ayinda down sendromlu dedi uc doktor enistem ben bakamam aldiracaksin dedi ama su an 4 aysinda sapasaglam dogdu esimin arkadasinada dogana kadar oyle dediler ve onlarin degeri cok yuksek cikmisti yurt disina test yapip gonderdiler test temiz cikmasina ragmen buradaki doktorlar doguma kadar down sendromlu dedi oda saglam dogdu bi doktorla kalmayin yanilabiliyorlar yurtdisina gonderilen testten yapin gerekirse