gaye_88 semiha Şakir’e kolposkopi yaptırmak için gittim geçen sene ben ya tabi çok ilgili değiller raporu verdiler kanser değilsiniz dediler sadece kardeşim sağlıkçı benim başka bir hocaya gösterdi raporu ki durumu anlayalım biraz fazla soru sorsan böyle azarlar cinsten doktorlar gebeliğim süresince özel hastaneye gittim hep doğum olayı konusunda bilgim yok malesef