Melihadem valla canım öyle düzenli yiyip içebildiğim yok. Kahvaltıdan tiksindim zaten. Sabahları kahvaltı yapmak bana işkence oluyor. Genelde tost yapıp yemeye çalışıyorum. Öğlenleri çorba içiyorum bol limonlu. Limon biraz midemi bastırıyor. Akşamları da sebze yiyorum genelde ağır şeyler yiyemıyorum et balık vs bana ağır geliyor maalesef. Akşamları yediğim yemek de inan doyurucu değil sırf ilaç içeceğim diye zorla yiyorum. Yediklerim hemen taş gibi yukarı çıkıyor midem bulanmaya başlıyor 😔