minikmucizem1_ Adetim 1 gün gecikti evde test yaptım 2. Silik cıktı sonra kendimi normal hamile sandim taki leke görene kadar şüphelendim gittim doktor ya düşük yapıyorsun yada dış gebelik geçiriyorsun dedi muayene etti gördü tüplere takılmış