Kader5516 Kızlar birkaç haftadır dikkatimi çekti 25+5im şuan sütyenimde kurumuş beyazlıklar var göğüs ucu hizasında bende süt olabileceğini düşündüm sizinde böyle birşey bu dönemde başınıza geldimi normalmi
Ebrs Kader5516 benimde öyle canim, hatta korktum erken doğum mu olcak niye süt geliyor diye ama hamilelerin yarısı öyleymiş 😊 geçen gün bende böyle bir post açmıştım
Kader5516 Ebrs yaa hiç o post denk gelmedi iyi bari normal olması sağol canım ne zamandır kafama takılmıştı😊
Sngl_mhmt Benim ilk aydan beri var gittikçede arttı korkma canım göğüsündeki süt damarları kendini hazırlıyor