meryem3333 Kızlar 19.haftamdayim boğazım şişti yutkunamiyorum çok ağrıyor ateslendim birde bebeğe zararı olur mu bu haftalarda endiseleniyorum acile gitmemize gerek var mı 😣
Acemiannes meryem3333 ateş olması iyi değil canım acile git serumla düşürürler.bide hamilelikte kullanılan ilaçlar var