Busraa32 Kızlar ne durumdasınız ? Biz 12+6 olduk şükür bi sorun gözükmüyor ama perşembe fazla kanamam oldu ben kahverengi olarak lekelenme devam ediyor nedenini bilmiyorum Progestan 200 mg kullanıyorum doktorum ilaçlarını kullan düşecekse de yapabileceğimiz bişey yok dedi moral olarak düşmedim diyemem ama eşime belli etmemeye çalışıyorum üzülmesin diye kayınvalidem ameliyat oldu fazla ayakta durdum ondan mı oldu bilmiyorum 🤷♀️ Sizde durumlar nasıl 👉🏻
Hllswm Busraa32 bu sürecte bol bol yatacaksın kayınvalideni filan bosver gerekmedikçe kalkma sırt üstü yat dinlen
Busraa32 Hllswm eve geldim zaten hastane de kaldı lekelenme geçene kadar yatmayı düşünüyorum ama neden olur bilmiyorum