anneyim_ o tutunma agrısıdır. Korkma . Hepimiz yaşadık o agrıları ve sen erken anlamışsın hamile olduğunu . Ben 7. Hafta sonunda öğrenmiştim. Hatta adet olucam agrısı sanıyordum . Ne ilaçlar içtim bide . Ağır kaldırma . Proje ofisinde çalışıyorum kanamam varken işe bile gittim . Kendine dikkat et . İnşallah birşey olmuycak . Progestanı da ihmal etme . Allah seninle olsun 🌸