32+4 üm doğumum 31 mart görünüyor hiç nst ye girmedim ne zaman girerim bilmiyorum doğumu sorduğumda doktorum 38 de çatı muanesi yapacağını ve çocuğun kilosu ile çatı nın sonucuna göre karar verileceğini söylüyor mantıksız bir şey söylemiyor aslında ama hala içimde şüphe var normal çok istiyorum 🙄 acı falan düşünmüyorum hatta ama gereksiz yere sezeryan olmak fikri beni çok geriyor