Sdyrn Dün kanamam olunca hemen acile gittik doğumhane de 2 cm ve nst de sancı çıktı Doğum olur ama çok küçük bebek 2000 kg dedi doktor ciğer geliştirici ve sancı önleyici ilaçlar serumlar verildi şimdilik azaldı diyip eve gönderdi doktor bu sabah ne kadar beklersek o kadar iyi kuvez de kalmasını istemiyorum
Havvakml Sdyrn bende aynıyım canım 35 oldum bir hafta önce 3.5 cm açıklığım vardı kanamam da oldu bakalım bir hafta daha dayanmaya çalışıyorum inşallah sende sürekli yat dayanacak stres yapma
Sdyrn Havvakml doktor da 36 dan sonraları görmez illaki erken Doğum olacak dedi inşallah bir hafta on gün daha bekler oğlum aynı durumdaymışız senin bebeğin ilk gittiğinde kaç kiloydu şimdi ne kadar oldu
Havvakml Sdyrn inşallah canım 36 olacak kendine güven en son 34 te 2 buçuktu ben hep kusuyorum mide yanması var ondan çok kilo alamadı