Ebrupla canim doktorun bi sorun yok dediyse bjsey yok.sakin bi bebek olucak sanirim😊Hay hay sen onu bizim sipaya de😂😂😂bebek durnuyo hic 😂😂😂surekli oynuyor.doktor yaramaz bi bebek olucak diyo bu😂😂ola bilir kilolusun diye hiss edemiyorsun.ama bebek keyfine bakiyo.bazen oyle bebeler sakin bebeler olur😊insallah oyle olur ❤