Bsrakst Merhaba arkadaşlar içerden kanamam var . 8+2 deyim . Progeston falan verdi iğne fayda etmemiş dedi şimdi vajinadan kullanıyorum makattan da verdi. rahim agzı falan kapalı dedi sıkıntı yok dedi ama aynı durumu yaşayan var mı ?
Mayasey Bsrakst tuvalete gidince idrarla beraber geliyordu kanama. Progestan kullandım bir de proluton iğne yaptılar her kanama olduğunda. 14.haftada falan kesildi