Edebyahu Belim çok ağrıyor ve ağrısı sağ ayağıma vuruyor Doğum belirtisi midir? Nişan ve suyum gelmedi ama
archimom Edebyahu benim de ne nişan var ne başka bişi belim kopuyor artık 39 hafta 🥵 herşeye acaba Doğum sancısı mı acaba belirti mi diye bakıyorum
Miriryim Benim dün gece nişan gelmeye başladı bugün tamamlandı . 40 haftalık oldu bugün. Belimde ağrı var hissediyorum kasıklarım da ağrıyor. Yalnız muayene de hiç açılma çıkmadı dün. Açılma başlamış mıdır acaba