Gull9186 Kızlar 34+6 haftalık gebeyim böyle bi bel ağrısı yok ölüyorum resmen 2 gündür sizce akşam acile gidiyim mi ne yaparlar acilde bilmiyorum serum vs. Verirler rahatlatır mı olağan mı boşa gitmeyim mi yardımcı olun 🙏🏻
Sibelclskn3 Gull9186 ay bende öyleyim canım topal gibi yürüyorum bacaklarıma vuruyor agrısı napcaz ya
Sibelclskn3 Gull9186 36+3 canım valla bazen yattığım yerden eşim kaldırıyor o derece bel agrım var sıcak tetikler siye bende kıyamıyorum masaj az buçuk işe yarıyor ama adam işten geliyor masaj yap bana demeye kıyamıyorum