Kader22 Bışe sorucam bilgınınız varmı 8 haftalık hamileyim saçlarımı bıyatmak ıstıyorum ne zaman boyata bilirim kaçincı ayada ?boyanıyo bılgısı olan lutfen benı bilgılendırsın
Gul0534 Kader22 genelde boyamayı önermiyorlar ama 3 ayı doldurduktan sonra bitkisel boyayla olabilir ama yine de zararı vardır elbette bunu göz önünde bulundurmak lazım ❤
Elininanasi Kader22 yok canim.erkensin hala.pek onermezler doktorlar.iyine gore.3 ay derler.ama bende deyismeliyim 5 bitirmisim koymuyorum ama.biliyorumki kokusuna dayananam.usdelik sen yenisin