Busra0550 diğer iki belirtisi tit testinde protein kaçağı,el ve yüzde ödem şeklimde şişlik canım. Doktorum farkettiğimde tansiyonum 13/9 du ama Doğuma alınırken bilincim kapanmış eşim tansiyonumun 17/18 i gördüğünü söyledi son anda zaten ona da dayanamayıp bayılmışım nöbet geçirmişim doktorum yetişmese ölmüştük şimdiye. Bebeğim sata göre 32+0 da doğdu elhamdulillah sağlığında bir sorun yok ama çok küçük olduğu için küvezde yoğun bakımda kalıyor inşallah hızlıca büyüyüp sağlıkla kucağıma gelir