Menis21 Sevim010 Testte pozitif çıkınca ertesi gün doktorda alttan muayene de 4.2 de kese göründü 3 gün sonra tekrar çağırdı 5.3 gösterdi bu sefer ultrason karından kese göründü.
alyavetuna Sevim010 doktor kan testi ile takip et 5000 olunca gel dedi 6700 de gittim karnından keseyi gördük 4+6 idi ozaman 6+3 te kalp atışı duyduk
Sahreyldrm Ben 5 haftalıkken öğrendim kese görünmüyordu 5+2 de göründü canım alttan bakmadı ama karından
Ayguns Sevim010 evet canım ben idrar testi yapmıştım çift çizgiyi görünce doktora gittik. Doktorum önce bir ultrasonla bakalım dedi keseyi görünce kandan bakmaya gerek yok değerin belliki yükselmiş baya kese oluşmuş dedi. O yüzden hiç kan testi falan yaptırmadım. Öiki hafta sonra tekrar çağırdığında da kalp atışını duymuştuk ☺️
Ayguns Sevim010 dediğim gibi canım dört haftalıkmışım çünkü çift çizgiyi gördük ertesi gün doktora gittik. Doktor ortalama dört haftalıksın dedi muayenemi bitirdikten sonra ☺️
Sevim010 Ayguns hayırlı uğurlu olsun ☺️ Adet döngünüz kaç güne bir Aslında sormak istediğim şu adetin 2. Veya 3. Haftası yumurtlama günü oluyor genellikle Yumurtlama günü 4. Hafta olsa kese hemen görünür mü yoksa geç döllenme mi olmuş oluyor
Ezgi2019 Sevim010 hayır canım alttan baktı üstten görmeleri çok zor o yüzden göremediysen hiç canını sıkma
Ayguns Sevim010 benim adetim 30 günde bir canım. Yumurtlaman 4. Haftaya denk gelirse evet geç döllenme olur
Ayguns Sevim010 canım şöyle söyleyeyim 5-7 gün arasında yumurta döllenir. Mesela yumurta döllendi hamilelik oluştu diyelim genelden1-2 hafta içerisinde hamileliği öğrenecek kadar yeterli miktarda hcg oluşmamış oluyormuş. O yüzden genelde adet gecikmesi baz alınıyor doğru sonuca ulaşmak için
Sevim010 Ezgi2019 yok kendim için sormadım arkadaşlara yardım amaçlı ☺️ İlişkinin 11. Günü testte net pozitif çıkıp 2 gün sonra karından kese görünme durumu var mıdır
Ezgi2019 Sevim010 yani bildiğim kadarıyla ultrason cihazıyla da alakalı bi durum bu daha kese bile ozaman çok küçük olur minik olarak gözükebilir ama görünmeme ihtimali bence daha yüksek
[silindi] Sevim010 zannetmiyorum . Çünkü doktorum beta hcg 1200 geçmeden alttan bile kese görünmez demişti