incialby canım bende suan o durumdayım 36 haftalığız cuma gunu normal dogum baslatılacak tansiyonun 14 9 olursa hemen gel dediler. Değerimi 341,24 çıktı benım de cok korkuyorum. Her an herşey olabilir 😥 rabbım güç versın bıze benı neden yatırmadılar onu bilmiyorum evde kafayı yiyeceğim ölçmekten