Hilaltgt Arkadaşlar 4+5 haftalık gebeyim 1 ci gebeliğim kimyasal gebelikti eşimle kan uyuşmazlığımız var acaba iğneyi yaptırmam gerekirmi bu konuyla ilgili bilgisi olan varmıdır ?
Hazan Hilaltgt kimyasal gebelik ilk gebelik olarak görülmüyor dedi doktorum canım bende aynı problemi yaşamıştım sen yine de bi doktoruna sor istersen
Candaan Hilaltgt canım benim 5.haftada kan gördüğüm için bana kan uyuşmazlığı iğnesini yapmıştı doktorum bide 28.haftamda yaptı sen doktoruna hatırlat ona gore tahlil yapıp karar verecek ne zaman gerektiğine