Mirza197a Merhaba hamişler 36+5 günlük hamileyim karnımda yani göbek deliğimin orda catlaklar oluştu hiç bir sey kullanmadım benim için bir önemi yok ama cevremdekiler devamlı gecmez diyor doğumdan sonra kullanabileceğim bir şey varmı ❤️🙏
Zmrtbdk Mirza197a öncesinde önlem amaçlı bir şeyler kullanabiliyoruz canım oluşmaması için.Bazı ciltlerde kullanılsa da önlemiyor bazı ciltlerde ise işe yarıyor.Çatlak oluştuktan sonra geçen bir şey değil maalesef,selülit gibi değil.