Sad3c3m ben krem renkte penye 1takim aldim. zaten daha önceden dügün alişverisinde de 6 lı takim almiştim oda penye çok kullanılmadıgi icin yeni ve temizdi. onun icindeki sabahligı, alt pijama ve dügmeli uzun kollu üstüne cikardim yikayip hastane cantama biraktim baş örtü olarakta yine ceyizimden sade renklerden yapilan etrafı işlemeli 2tane yazma biraktim (1takimda her ihtimale karşi koyu renkli takim biraktim çantama)