P2607 Kızlar unı mom çatlak kremi gratiste indirime girmiş yarı fiyatına diyor. Kullanan var mı yorumlarınızı alsam. 😊
Catsmomy P2607 ben lierak kullanıyorum 27 haftama geldim henüz hiç çatlak olmadı 🤷🏼♀️ Belki bundan sonrası icin önemlidir ama bu jel cok iyi tavsiye edebilirim