Kızlar geçenlerde doktora gitmiştim hormon testi adetin 3. Günü yapılıyor şuan yapamam demişti gittiğimde ne yapacak alttan mı yapacak ultrasonla mı bakılıyor. Birde rutin birşey mi hormon testi sorun gördüğü için mi istediği bilgi verenlere şimdiden teşekkür ederim inşallah bir dahaki ay size katılırım. ❤