oykusss yok yok sakin ol. Allah ın izniyle hiçbir şey olmaz inşş. Annenin vücudunun antikor salgılayabilmesi için bebeğin kanı pozitifse kanama vb durumlarda anne ve bebek kanının temas etmesi lazım. Eğer negatifse zaten anne ve bebeğin kanı aynı olduğu için sorun olmuyor. Normal şartlarda doğuma kadar da bu temas durumu yaşanmıyor. Doğumda da bebeğin kan grubuna bakılıyor pozitifse 2. Bebek için anne antikor salgılamasın diye hemen iğne yapılıyor. Benim ailemde bir kaç kişide daha oldu ama bilinçli bir şekilde takip edildiği sürece bir sorun yaşanmıyor☺️