Selvozge Kızlar nasıl gidiyor son zamanlar Allah izin verirse son 3 hafta sezaryen için benim hayırlısı ile zamanında gelirler inşallah hafif sancı çıktı ciğer geliştirici yapıldım istihirat ediyorum bel ve kasık ağrısı cekiyorum rabbim güç kuvvet versin hepimize sizde durumlar nasıl 🙁
Aienma Selvozge canım sezeryan olacaksın çatı muayenesi yaptı mı peki doktor. Bende bu gittiğimde sezeryan olmak istediğimi söylicem. Çatı muayenesi yapmaz dmi.? Çünkü diğer geldiğinde yapcam demişti
Burcusaydam Selvozge bende 35. Haftadayım 17 Mayıs’a sezeryan günü aldım 😊 karnımın içi çok ağrıyor birde mide yanmalarım var
Selvozge Aienma yok canım yapmadı geçen hafta gitmiştim her hafta nstye gidicem bakalım bidaki gidişime yapar mı sen kaç haftalıksın ne zaman Doğum
Fatovebebegi Durumlar ıyı ama benım yaramaz donmedı daha 36. Haftada da donmezse sezeryan ıcın gun verıcem dedı doktor kı donduğunu hıc hıssetmıyorım kafa yukarda bana sezeryan görüntü