Aymin Pztsi yatışım olacak propess kullanılarak doğum başlatılmaya çalışılcak bilgisi tecrübesi olan var mıdır?
Busraatpl Aymin naptınız ? Ben sabah 9 gibi yatış yaptım ama hiçbişey yok henüz ne acılma ne bişey hafif sancım cıkıyo sadece
Busraatpl Aynı durumdayım, bende merak ediyorum 😏 ptesi fitil ve suniyle doğum başlatılıcak beni neler bekliyo bilmiyorum 🤷♀️