mimaranne Merhaba kızlar 36+4 üm ve bugün çatı muayenem yapıldı hiç korkacak bişey yok 1-2 dakika sürüyor rahat olun😊30 Nisan a kadar sancım gelmezse 30 Nisan sabahı yatışım yapılacak ve suni ile Doğum başlatılacak 😍
mimaranne Cigdemm91 evet hatta o gün tam 38 haftalık oluyorum bunun sebebi de bebek biraz geride plasenta kireçlemesi başlaması 😊zaten suan 1 cm açılmam da var
Vc992016 Catsmomy hiç korkma bende geçen hafta oldum benide çok korkuttular bitince bumuymuş ya dedim sadece kendini sakın kasma rahat bırak inan hiç acımıyor ilişkiye girmek gibi düşün hiç bir farkı yokki daha kolay hatta
mimaranne Catsmomy hayır hiç korkulacak bişey yok gerçekten kendini kasmadığın sürece aaa bu kadar mı diyeceksin o bahsedilenler tamamen abartı kaldı ki benim canım hemen acır ağrı eşiğim düşüktür😁