Egemmmm zorkadin53 benimki normaldi 1200 dediler daha düşük olabilir tam aklımda kalmadı yönetimle konuşup bi % 5 ilk oran daha indirim yapıyorlar demişlerdi
Merveee277 zorkadin53 polislere indirim az malesef %10 yapıyolar. Doğuma da 1300 istemişlerdi ama zam geldi tabi bizim anlaşmamızdan sonra
Sibel43- zorkadin53 bende emine hanima gidiuorum siz boyle soyleyice bir tuhaf oldum dusuk yaptiniz mi peki