Elininanasi Merhaba anneler.22 haftaliyiz.doktorlar hep sola yatmayi onerirler.ilk baslarda hep sola yatiyotdum.bebeyim hep sag tarafda oluyor.gun boyu yerini dryisyo.ama gece gelince sagda duruyo hiss rfiyorum.kizlar sagda olmasjna ragmrn sol tarafa uyuyamiyorum😪😪😪😪hep firlaniyorum yatakda(((sagda uyuyorum(((bebeyime bisey olur diyr korkuyorum(((bel ustu uzaniyorum zorla uykuya daliyorum kizlar((ne kadar sol isdesemde artik olmuyo(((napsam bilmiyorum((hem bebeyimde sakin duran biri diyil😂😂aksamlar bile haraketde.tekme atiyo geceler sagdadir hep kiyamiyorum bebeyime😥
E23ww Elininanasi bence bukadar takacak bisey yok ilk gebeligimde 30 haftaya kadar yzuuustu yattim.bisey olmadi sukur bence fazla abartiyosunuz saginizada yatabilirsiniz
Srfn11 Elininanasi ben gebeligim boyunca saga yattim hicbsy olmadi hic korkma 32. Haftadayim nasil rahat ediosan oyle yat canim bitek sirt ustu yatamiorum cok arafa dinlendirmek icin yatiorum o kdr carpinti yapior hemen
Dorukunannesi95 Elininanasi canim çok yumuşak yastiklarin varsa her tarafina koyucaksin emin ol rahatlatacak seni. Bacak arana koy gobeginin altinabeline her yerine koy. Farki goreceksin
Elininanasi E23ww canim yuzustu yatirken cok cabaliyo benimki😥Kendim normalde yuzustu yatan biriyim😂😂Oyle rahat oluyorum aslinda.ama cabalayo diye sordum
Damla01 Doktorum bana sag sol farketmez sadece yan yat demisti. Yuz ustu ve sirt ustunden kaçın. Zaten belli bir zaman sonra o pozisyonlarda yatirmaz dedi ki 24.haftadayim yattigim an hareketler tekmeler basliyor 😊
Elininanasi Damla01 Ay canim benimkide oyle tam uyumak vakti catirken basliyo😂😂😂😂hangj tarafa uzankm bilemiyorum saga uzaniyorum saga atiyo.sol uzaniyorum sola atiyor.bel ustu uzanirim yine atiyo😂😂👍👍
Elininanasi Srfn11 Canim bebeyim cok haraketlidir.saga uzaniyorum tekmeliyo((kiyamiyorum ona(((sola uzanirkende haraket ediyo ama sag uste uzanirken cok ediyo.cok perisan olyyuram napim diye😔😔😔😔Sirt ustude cabaliyo cocuk.korkdum sadece bisey olur diye😥
Srfn11 Elininanasi Benimde ayni saga don tekme sola don kafa atior gece esime sarilmak istiorum arkassindan adama bile tekme atio🤣