Zeyneppp34 37+2 acayip sancım ağrım var. Dün gece sabaha kadar sancım oldu ama düzensiz işte. Nst de 80 100 ü gördüm ama düzensiz diye doktorum önemsemiyor. Sıcak basması , ileri derecede sinir var bende ya böylr elime geçen her şeyi parçalamak istiyorum sizlerde de var mı böyle şeyler