Cgdem Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim doktorum vitamin verdi ama yuttuktan sonra miyde bulantısı yapiyor sizlerde vitamin kullandınız mi acaba
ucmgk21 Cgdem 7+2 yiz 4 gün oldu regenesis e başladım biraz yutmakta zorlanıyorum ama bulantı yapmıyor
Mom72626 Cgdem ben 6 dan 10 a kadar folik asit kullandım puan 20+2 yim 10 haftadır hiç vitamin kullanmıyorum maşallah kan değerlerime bakılıyor hepsi yüksek. Sadece demire ve kan ilacına başlayacağım oda 24 ten sonra
SumHal Bende doktorumun verdiği magnezyum ve kaldiyum ilaçlarını kullanamadım mide bulantısı ve yanması yaptı fakat bitkisel Demir, magnezyum, kalsiyum ilaçlarından aldım ve şuna çok rahatım herhangi bir yan etki falan yok ve içim çok rahat ayrıca yine aynı şekilde bitkisel omega3 kullanıyorum bebeğin beyin gelişimi için çok önemliymiş fakat bunu doktorum önermedi yani hiç bişey söylemedi ben kendim başka yazılarda okuyarak buldum
Hamile26 21 haftalığız 18. Haftama kadar folik asit kullandım şimdi ise innatex diye vitamin ilacım var içinde omega magnezyum falan hepsi var gün içi içersem ağzıma balık tatı geliyor doktora sordum gece yatarken içeyim mi diye ne zaman istersen al dedi. Şimdi gece yattığımda alıyorum sorun yok
Ezgiy Ya ben hap içemiyorum ilaç içme zorluğu duydunuz mu bilmem ama içemiyorum kan ilacı olarak şurup olanı kullanıyorum d vitamini damla olanı kullanıyorum multivitamin hiç içemedim çok büyük ne yapacağım bilmiyorum doktorum arada iç diyor ilaçları ezip ezip içerim ben ama vitaminler öyle olmuyor canım çok sıkılıyor bu duruma
Mom72626 Ezgiy valla canım kan ve Demir’e başlamadım daha 20+2 yim. Doktorum hiç vitamin önermiyor canını sıkma sadece beslenmene dikkat et
Ezgiy Mom72626 bizim doktorda illa kullan kullan baskı yapıypr resmen. Saol canım bende iyi beslenmenin yetebileceğini düşünüyordum aslında. Omega-3 konusunda da resmen baskı yapıyor
Ezgiy Mom72626 kanım biraz düşük hadi kanı anlıyorum ama vitaminler konusunda bilmiyorum ya değiştircem doktoru