Mucizelereinan111 hmy bu haftalarda çok az da olsa dikkate almalısınız bi gidin hastaneye doğum başlamadıysa gönderirler zaten
Yenianne10 hmy benimde oyle olmustu canim hastaneye gitsende geri yollarlar seni eve o yuzden gitme hic bi kac gun daha bekle agrin yoksa eger
Yenianne10 hmy benimde benek benek gelmisti 1 sefer bidaha gelmedi ertesi gun de gece 1 de suyum geldi oylelikle gittim hastaneye agrimda yoktu suyum geldigi halde ebe niye geldin bekleseydin evde keske dedi 2 cm acilmam vardi sabah 9 za kadar 4 cm ancak oldu
hmy Yenianne10 kanaman nasildi benimki iki kere geldi peceteye normal pembeyle kirmizi arasi bir renkti
Yenianne10 hmy boyle benek benek gelmisti canim peceteye o gun sık sık gittim tuvalte ama bidaha gelmedi ertesi gun gecede suyum geldi iste oylelikle gittim hastaneye zaten 1 gunde hastanede yattim aksam 5 de dogum yapmistim