Btl41 Ben çok memnunum,benim denediğim üçüncü doktor kolay beğenen biri değilim ama gerçekten işinin uzmanı. Lafın uzatılmasını sevmez ancak ne gerekiyorsa cevabını da verir. Hastayı rahatlama da çok iyidir. Ben çok pinpirikli biriyim ama Ahmet Beyin verdiği cevaplarla kendimi hep daha iyi hissedip çıkıyorum. Doktor tamamen senle doktor arasındaki enerji bence. Bundan önce gittiğim doktorlar için İzmit’in en iyisi diyorlardı ama enerjim tutmadı. Bir de Ahmet Bey doğumda gerçekten çok iyiymiş,en azından öyle diyorlar☺️