Ogretmen peynirleri de tüket. Benim baya yüksekti. Doktor bana peynir yemeyi azalt demişti. Etkisi vardır sanırım. Yanlış konuşmakta istemem sizi yanlış yönlendirmekte istemem. Birazda gebelik durumu strese bağlı . Benim hamile kalamiyorum diye üzülürken tesadüf hamile kaldım. Bir gün bı kaçırmıştık ama umut yok diye pek sallamamistim meğerse o gün hamile kalmışım 😊 Hiçbir zaman ben bebek istiyorum diye başlama , unut hatta bebek işini bişey olmadıkça vücut stres yapıp hamile kalmaya uygun değil diyip adet olarak atiyormus . Doktorum öyle söylemişti. Asla stres yapma ❤️