Aspenya44 Japicann benim 2 kzımdada 9 ay boyunca bacaklarımı almadım. Bunada kız dedi dojtor ama deli gibi kıllandım
ebru23 Japicann evet benimde o şekilde oldu inceledi baya bikini bolgem hariç bacaklarında nerdeyse hiç yok kol altında aynı şekilde gobise yürüdü heralde 😂😂
Ssraa Benim ki oğlan ama kesinlikle gözle görülür seyrelme var. Artar diye beklemiştim halbu ki, ama yapıyla alakalı bence
Pelin86 Yok buyume hizi artti sanki geçen ayin 24,agdaya gittim hemen cikip uzadilar Normalde 2ay gidiyordu Anlamadim gercekten bu hormonlari😂😂
Japicann Valla benm de kızım olacak erkek kız farkından mı bilmiyorum ama normalde benm tüylerim azdı zaten smdi 3 tane anca var bacaklarda kollarda hiç yok özel bölge de seyrelme acayip var azaldı anlamadm yani 😅🥰