Merve123a Enson 37 de gittim komtrole 30 nisana gün verdi bidaha doğuma gelirsin dedi acilden sabah giriş yaptır dedi böylemi oluyor devlette
oznuryalcn Merve123a Bende 37+2de devlete gittim nst de sancilar yuksek ciktigi icin artik bidahaki gelisinde dogum yaparsin dedi doktor ama tarih vermedi yanlis anlamis olma canim cnku devletler normal dogum icin 41.haftaya kadar bekliyo
hmy ne demek istedigini anlayamadim acikcasi bende devlete gidiyorum ama 39 olmak uzereyim hic oyle diyen olmadi
Merve123a hmy 30 nisana sezeryan tarihimi verdi. 37 haftada gittiğimde yani 2 hafta somra doğuma gitcem tekrar komtrole çağirmafi yani bu 2 hafta içinde enazindan haftada bir çağirilmazmi
Merve123a Tombikis96 ben 30. Da sezeryana gircem zaten ama ozamna kadar tekrar komtrole çağirmadi doğuma gel dedi
oznuryalcn Merve123a Sezeryansa tamam canim o zaman tarih vermeleri normal bazi doktorlar cok sık kontrolden yana olmuyo benim doktorumda su gun gel demedi icim rahat etsin diye carsamba kendim gidecegim bende😊