ozgyrs Kızlar selam. Bebek zaten hareketsiz hıckırmasa arada korkudan ölürüm herhalde. Midem yanıyodu genelde soda etki ediyodu ama oda etki etmedi artı bulantı basladı☹️ Neden olabilir ki? Yaşayan var mı
GizemBurak ozgyrs ılık süt en iyisi mide yanmasinaa dene derim bende 36. Haftamdym tekrr basladi mide yanmam ama ılik süt birebir iyi geliyor
Selin4335 Bebek yukarı teptikçr bende de oluyor zaten normalde gastrit olan biriyim şimdilerde de yanma ekşime çok oluyot😩renie kullanıyorum arada