Kubrayesilsu zumrutperi canım en uygun hafta 23-24 haftası diye biliyorum. Ben 24 haftaya girdiğim de yaptırmıştım ❤️
Gazell 21+4te yaptırdım ama doktorum 15 gün sonra yine gel ücretsiz bakicam bu sefer iyice gözlemliyelim dedi
cns-ozkpln Gazell kendi kadın doğum doktorunuz mu bakıyor yoksa farklı bir doktora mı yönlendirdi acaba
zumrutperi Mavis222 21.haftada herşeyi görünüyor mu yani ideal mi 21. Hafta yoksa biraz daha beklemekte fayda var mı acaba
Mavis222 zumrutperi her doktora farklı söylüyor galiba benimki bu zaman gelmemi söyledi inceledi çok şükür bir sorunumuz yok